Helgen

 
I fredags - så var jag sjuk så var bara hemma på kvällen och kollade på Let's Dance haha.
Igår - så vaknade jag halv sju utav mig själv och kunde inte somna om så hämtade datorn och låg och kollade på film tills 10 ungefär då jag gick upp, åt och böt om. Åkte till samlingen och sedan vidare till planen med Pekkan (Hanna) våran målvakt och Klara där min match skulle spelas. Väl hemma så duschade jag och böt om snabbt för skulle på ''kalas'' som jag var på i Några timmar. Sedan spenderades  min lördag kväll  på golvet hos min pappas flickvän för att jag hade så ont i ryggen... och facetimeade lite med Lina. 
Söndag - plugg, plugg, plugg :(

''Liten Bloggpaus''

Det som har hänt när jag har varit borta är: Varit i alperna veckan innan sportlovet med familjen, åkte på träningsläger till Malaga på sportlovet med mitt fotbollslag, åkte till Åre två veckor på prao med bla skidåkning, Har bara varit hemma efter det och har även spelat en del träningsmatcher i fotbollen.