FEBER

(bild från sportlovet på mig och Lina)
Feber och extrem huvudvärk - så ser livet ut för mig just nu. Så himla jobbigt för att det gör för ont i huvudet att läsa så jag kan inte plugga eller något. Tror att det kan vara någon slags influensa...? Ikväll är det PH igen, taggaa. Jag skulle verkligen inte spelat dendär matchen i söndags då jag ansträngde mig och allt blev bara tusen gånger värre. Nu ska jag kolla på gårdagens Paradise Hotel avsnitt för att jag gjorde aldrig det tidigare idag och sen kommer det nya på tv så det är bra. Jag funderar på att göra ett collage på vad jag önskar mig i julklapp, skulle ni vilja det? Ha en bra kväll, puss.


Jaaaaa skulle vara sjukt kuul

Svar: Okej! :)
Ellinor Broms

2013-11-26 | 21:49:31

Jaa👌👌

Svar: Okej, snyggt namn btw! :)
Ellinor Broms

2013-11-26 | 21:50:00

Krya på dig :D

Svar: Tack så mycket! :)
Ellinor Broms

2013-11-26 | 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback