monday

 Tänkte börja blogga igen efter ca en månads paus, opss. Idag var jag i skolan från 9 till halv 12, vi slutar vid lunch denhär veckan för att vi har utvecklingssamtal, såå skönt!! När vi hade slutat så gick jag och Lina till grillin och köpte kebab på vägen hem till henne. Runt 2 tiden hämtade pappa mig och vi åkte till skolan och hade utvecklingssamtal. Jag har träning ikväll men ska inte gå på den eftersom att jag fick lite smällar igår på träningen och har skit ont i knät och i min ena ljumskel. Vilar idag så att jag kanske kan gå på träningen imorgon iallafall. Nu ska jag försöka att plugga lite för att jag har flera prov och massa läxor den här veckan, puss.
 
Haha ''fina'' bilder från i helgen som spenderades med Filippa.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback