Dagen - Sjuk

Jag har spenderat nästan hela dagen i sängen med mitt döende huvud, många Alvendon har det blivit kan man säga. Till lunch kom pappa hem med sushi till mig, så det var snällt. Under kvällen har jag sett på Paradise Hotell. Det är så sjukt bra + jag älskar nya killen i PH så jag får hoppas att han får stanna imorgon. Nu måste jag sova, får se om det blir skola imorgon. Jag börjar 9.10 så det är bra iallafall. Men jag får se hur jag mår då. Godnatt, puuss.


Usch - krya på dig!! Det såg väldig gott ut får man säga! Ha en fortsatt fin Tisdag! :)

2013-11-26 | 15:37:07

Det där lät inget vidare du :S Jag tar dock bra mycket hellre en förkylning, än vinterkräksjukan i alla fall...

2013-11-26 | 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback